Oops..

Hoppsan, vad det var länge senjag skrev blogg, påminde min kära vän Anna mig om, så det är väll dags nu..
Hela sommaren har gått, och min sommar har varit både helt underbar och iblamd inte bra alls..
 
Höjdpunkten denna sommar var nog vår båtresa, jag, Älsk och Anna åkte nämligen kryssning! Min första kryssning på hur länge som hellst, vi hade skitkul, och något slags intryck måste jag ha gjort när vi steg på båten, för personalen kände då igen mig senare under kvällen ^^
Under semestern var vi i härliga Övdaln, och badade i massor, festade lite hemma, festade lite på boggberg, och njöt fullt ut helt enkelt. 
 
Vår kära vovve Silver avlivades tyvärr också i sommras, gammelgubben, men har har det gött med mamma i himmelen nu..
 
Vi firade även min kära vän Elina, nån vecka innan hon fyllde 18 (skulle hem alldeles innan hennes dag) även det blev en lyckad kväll med grillmat och nattbad.
 
Sen har jag även börjat plugga samhäll och matte nu, pluggade ju i sommras också, men med helt andra kurser, ska iväg på prov onsdag och fredag.. *wish me luck*
 
Har förresten fått reda på idag att vi ÄNTLGEN fått en motorvärmar parkering!!! Det tog dom ju "bara" 1½ år.. Tröga jävlar.. Deras parkeringar är dessutom för små, dom är 60cm mindre än EU standard regeln.. men inte fan behöver dom göra om heller.. och så uindrar jag VARFÖR det bara finns 2 motorvärmar stolpar på HEEEEELA parkeringen?? Varför inte bara sätta upp fler? Dom har tagit bort 6h parkeringen, och gjort till betal parkering, med automat och allt, men inte fan har dom råd att fixa så folk kan värma upp motorn i 30 minus.. *suck*
 
Snart är det väll januari förresten, då ryker p-staven! Sen kanske man kan börja fundera på bebisfabrikens invigning.. Vi får se..
 
Nu ska jag fixa lite kaffe, får snart fin besök av farbror bildoktorn,
 
Peace!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullreekan.blogg.se

Sagan om mitt liv

RSS 2.0