Söndagmorgon..

Var som sagt på bio med töserna i fredags, vi gick och såg "Kingsman" och som jag även skrev i fredags, så tyckte jag även denna film var riktigt bra, och väldigt rolig!
Senare i fredags kväll gick jag över till Elina en vända, fick äta gott och dricka gott och må gott, precis som det ska vara.
Har inte gjort mycket alls sen i fredags dock, igår hände absolut ingenting.. Brorsan lagade middag, vilket resulterade i älgkött med tuggummi konsistens. och hasselbackspotatisar, det var väll det enda någorlunda roliga som hände igår..
Idag vedrkar inte bli mycket bättre, så jag får la hitt på nå.. Tyyyyp..
*brainfreeze*
Äsch, vi får se, lyssna på lite bra musik till att börja med.
*PEACE*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullreekan.blogg.se

Sagan om mitt liv

RSS 2.0