Rastlös

De senaste dagarna har vart väldigt irriterande. 
Har känt sim att jag inte har kunnat göra nånting, men ändå vart fruktansvärt rastlös..
Och som ett symptom av rastlösheten kom ännu lite mer irritation.
För övrigt har jag mailat socialstyrelsen om hur man går till väga för att flytta till Sverige tillsammans, men givetvis har jag inte fått svar ännu, tycker inte det borde ta mer än fyra dagar att svara på mail.

Men som sagt, har ju inte gjort ett skit de senaste dagarna, så jag har inte mycket att skriva om..

Har dessutom fastnat helt för supernatural igen ❤ nu när TWD inte börjar igen försän i oktober.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullreekan.blogg.se

Sagan om mitt liv

RSS 2.0