Helvändning

Jag.. eller ja, VI har de senaste dagarna lyckats vända helt på dygnet. De första typ tre nätterna glömde jag helt bort tiden, gick och la mig runt typ sex på morgonen,sov i fyra timmar och vaknade av att det var för ljust. Sen tänkte jag vända tillbaka dygnet, men då råkade det bli att jag inte sov alls under kommande natt, och tänkte att kag skulle vara så trött på kvällen så jag sover i tid..
Mycket riktigt var jag dödstrött,men inte vid sovdags.. Nej, tant Malin somnade runt 2 mitt på dagen, vilket resulterade i att kag vaknade vid 6 samma kväll..
Så nu sitter jag här 4.30,och väntar på att bli trött 😂 
Så jävla lyckat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullreekan.blogg.se

Sagan om mitt liv

RSS 2.0