Fortsätter experimentet

Har bestämt mig för en rid sedan att testa den sk "balsammetoden" 
Vilken jag antar at de föesta redan känner till,men kortfattat innebär det att man tvättar igenom hela håret en sista gpng med ett "godkänt" sk "sista shampo" för att tvätta ur såna sortens kemikalier ur håret som inte går att tvätta ur med endast balsam (då man hödanefter endast använder balsam) 
Man använder då ett balsam med vissa specifika innehåll (googla in på www.lockig.se) för att se listor med ämnen att undvika oxh listor på godkända balsam och shampon)
Det man då har börjat med är att man slutar torka ut håret (vilken mitt hår var)
Vilket resuöterar i ett mycket mer sammansatt "definerad" kalufs..
Jag har bara hållt på med detta i cirkus en vecka än sp länge,så min skalp är fortfarande i en invänjings period, men nog fan är det inte så torrt längre
*woho*
Har alltid haft ett skatbo på huvet,oxh jag tror nästan att jag har hittat en lösning för mig.
*yay*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullreekan.blogg.se

Sagan om mitt liv

RSS 2.0