valborg utomlands

Valborg har kommit och gått, och för första gången i mitt liv har jag INTE firat! 
Valborg är vanligtvis min absoluta favorit tid på året, men här nere i Holland finns det inget valborg, så det vart inte nått firande för min del.
Kanske borde ha gjort en liten eld på gårdsplanen, skrålat "längtan till landet" och supit mig full på hotshots alldeles ensam, och se vad grannarna gillar sin nya svenska granne..
På tal om annat så är det typ en månad kvar till min 25års dag!!!! Jag önskar mig en ny höftkula igen, eftersom jag körde slut på de förra.. vill även ha en rullator med inbyggd perkulator, ett virknings mönster, en rishatt, pappiljotter och en mops!

Nu är det iallafall dags för tant att sova! 
(Ska försöka komma ihåg att lägga löständrrna i ett vattenglas)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gullreekan.blogg.se

Sagan om mitt liv

RSS 2.0